duminică, 26 august 2012

extraordinarul interviu acordat de traian basescu lui traian basescu

fragmente, 1:

de ce nu ai numit un succesor la peresedintie?


ca sa aiba cu cine ma inlocui daca ma mai suspenda odata... acum ma intorc la cotroceni, ce mare lucru, si mai am ceva luni bune de mandat.

dar nu crezi ca toata lumea asta asteapta. un succesor?

povestea cu testamentul, succesorul etc nu sunt de mine. nu suntem in roma antica, desi pucisti avem.

ungureanu este inca departe in sondaje fata de antonescu, iar cei care nu iti cer demisia…

uite, tocmai am aflat ca daca as candida as lua cel putin 23 al suta… asa ca. sa ajung la zero la suta, si, hahaha, plec, hahaha

avem un sonadj recent, de la Cluj…

da, dancu lucreaza…

cu PDL?!?

nu stiu, eu il am pe lazaroiu…hahaha

cata incredere aveti in crin antonescu este una dintre intreabri. care raspuns iti place cel mai mult?

(devine serios) eu nu am cum sa mai am incredere in crin antonescu. nici in ponta. dar coabitam. (incet) vrajeala.

si daca se retrage antonescu din viata politica?

nu este cazul, dar… atunci poate am sa il cred.

nu va contraziceti?

nu, si eu am spus ca ma retrag din viata politica. asa ca e de vazut…

sunteti perfect?

hahahaha, evident.

si aveti incredere in dumneavoastra?

am insticte de marinar…

sau de pirat?

am insticte de marinar si am incredere in ele. nu stiu cine are incredere in mine, dar aflu eu, de la caz la caz…

(va urma, precis!)
Share/Save/Bookmark

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu